torsdag 23 juni 2011

Lyssna på BiblioPepe

Den här torsdagen har haft sina toppar och sina dalar. Att bilen tappade en vindrutetorkare i morse och att datorn låste sig fem minuter efter att jag börjat min arbetsdag hör definitivt till dagens mest irriterande ögonblick.

Tur är att det som är positivt kan väga upp det mesta. Förutom att jag ligger i startgroparna för helgens midsommarfirande så bjöd eftermiddagen på en rolig överraskning.
Jag blev plötsligt uppringd och tillfrågad om jag ville vara med i Radio Kristianstads Kulturpanel på måndag eftermiddag. Och självklart tackade jag ja.

Så ratta in programmet Hallå Skåne på Radio Kristianstad på måndag eftermiddag klockan 17 och lyssna på när jag diskuterar kultur och litteratur. Vem min medpanelist blir vet jag inte än.
För er som inte får in Radio Kristianstad på den vanliga radion så kan man lyssna via nätet. Så ni har helt enkelt ingen anledning att inte lyssna.

Inga kommentarer: