måndag 23 september 2013

Lyssna på BiblioPepe - del 12

Då var det dags igen! I eftermiddag klockan 17 ska ni lyssna på mig när jag deltar i kulturpanelen i Hallå Skåne i P4 Kristianstad.
Ämnet för dagens panel är självklart Bokmässan i Göteborg som börjar på torsdag samt en diskussion kring höstens bokutgivning.

Apropå Bokmässan så har jag äntligen fått arslet ur vagnen och ska åka dit, det var ju tre år sedan sist. Min tanke var att mitt bloggande här på BiblioPepe skulle komma igång igen i samband med detta.

Nu är det dock så här att jag ska skriva i Skånskans bokmässeblogg och därför skjuter jag på återupptagandet av BiblioPepe till oktober. Istället får ni följa mig och mina kollegor Gunilla, Kristina, Pernilla och Eva under vårt besök på Bokmässan.

Nog om det. Vad var det nu ni skulle göra klockan 17 i eftermiddag? Just det! Ratta in P4 Kristianstad och lyssna på mig.

Inga kommentarer: