måndag 20 september 2010

Just det...Bokmässan var det...

 Tror inte att Thomas the Tank Engine
kommer att dra mitt tåg på lördag. 
Nu börjar bitarna inför helgen falla på plats. Jag syftar förstås på mitt första besök någonsin på Bok- och Biblioteksmässan i Göteborg.

Sängplats är ordnad och likaså transport upp till Göteborg. Planen var från början att åka upp redan på torsdagen och gå på mässans alla fyra dagar. Men eftersom jag ska jobba på både torsdagen och fredagen, så kommer jag vara på plats under lördagen och söndagen.

Har ännu inte bestämt vilka seminarium jag ska gå på. Får väl ta tag i det under veckan. Eller så ägnar jag mig åt den planeringen på tåget upp. Den resan måste också fyllas med innehåll. Jag är öppen för förslag, så om ni har något, skriv gärna det i kommentarsfältet.

Dagens citat: "I natt smidde jag tusen planer, men i morse gjorde jag som vanligt." (Konfucius)

"I love to travel, but I hate to arrive." (Albert Einstein)

Inga kommentarer: